25 Ocak 2013 Cuma

Hayal Et - NIALL HORAN ♥





Evdesin ve 2 hafta sonra olacak çok önemli bir sınava çalışıyorsun. Sonra kapı çalıyor. Açıyorsun, bir de bakıyorsun karşında  Niall! ♥
Niall odana geliyor, yatağına oturuyor ve seni izlemeye başlıyor . Sen:


‘’ Lütfen bana öyle bakma, dikkatim dağılıyor.’’ Diyorsun. Ama o bakmaya devam ediyor ♥. Sonra odadan çıkıyor. Sen ders çalışırken birden elektrik kesiliyor. Ve evde ‘’ Niall’’ diye bağırmaya başlıyorsun, çünkü korkuyorsun. Ama Niall duymuyor ya da gitti.  Birden mutfaktn tıkırtı geliyor ve sen korkuyla bağırmaya başlıyorsun odada. Ağlıyorsun, çok ağlıyorsun. Sonra biri senin yanına geliyor ve seni alnından öpüyor. Ve ‘’ Seninle yaşlanmak istiyorum.’’ Diyor. Ve tam o anda elektrikler geliyor ve Niall sana ‘’ 4. Yılımızda ben yine seni seviyorum lanet olsun!’’ diyor ve grubun diğer üyeleri içeri geliyor. Hepberaber ‘’ Niall seni çok seviyor!’’ diye bağırıyolar. ♥♥♥

1 yorum: